VR

Quale tipu d'ombra d'ochju và cù l'ochji blu, marroni è verdi?

Nuvembre 08, 2021

Ùn ci hè dubbitu chì l'ochji turchini ponu esse stunanti, soprattuttu quandu sò assuciati cù i prudutti di cusmetichi / maquillaje adattati. Cù una bella spazzola d'ombra, l'ochji turchini ponu abbaglià, brillanu è pop, s'ellu sò ligeri è ghiacciati o scuru è putente. Parechje culori belli si adattanu à l'ochji blu, da i sfumaturi di rame cumplementari à i tonalità di u blu, è sapemu quale sò i più grandi. Dunque, sè vo circate novi stili di bellezza per l'ochji blu, questu hè u locu per andà.


1. Trè culori di Ombre d'ochju Chì vai cù l'ochji turchini:

U culore hè cruciale quandu si tratta di sceglie u maquillaje per l'ochji turchini. Sceglite i toni d'aranciu da tuttu u circondu di a rota di culore per creà un aspettu cumplementariu per l'ochji blu. Culori caldi cum'è cobre, corallo è bronzu cumplementarià i vostri ochji turchini meravigliosamente. FInoltre, perchè i culori freschi cum'è turchese, turchese è argentu / grisgiu ponu accentuà l'impressione di l'ochji blu, cumplementendu i toni freschi cum'è turchese, turchese è argentu / grisgiu puderia ancu furnisce belli effetti cusmetichi.


2. Ombre d'ochju per l'ochji blu

U travagliu, l'avvenimenti informali, è i mumenti quandu vulete applicà un labbre audace ponu tutti benefiziu da un maquillaje pulito. In u risultatu, elettu un stilu naturali è attraente hè essenziale. I toni matte di crema è marroni sò i più attrattivi per e donne cù l'ochji blu.


3. Occhi turchini cù un ochju affumicatu

Un ochju Smokey hè un maquillaje classicu chì funziona cù ogni culore d'ochji. Quandu si trattava di l'ochji turchini, però, i Cosmetici neri / u maquillaje puderia esse sopravviventi. In u risultatu, sè vo avete baby blues, un marrone più attraente smoky eye hè una megliu opzione. Unisce sfumature beige, dorate è cioccolatu nantu à e vostre palpebre per ottene stu aspettu. Allora aghjunghje un pezzu di eyeliner neru è un pezzu di eyeliner marronu per cumpletà l'aspettu.


4. Ombre d'ochju blu

Ùn ci hè micca un culore di maquillaje più grande chì u blu per enfatizà è enfatizà u blu di belli ochji. Sceglite una sfumatura blu scintillante è applicàla à e vostre palpebre è e linee di ciglia superiore per una bella apparenza di notte. Un dilicatu pastellu pastellu, invece, vi darà un aspettu più modestu. Qualcosa cù un fundamentu grisgiu parerà attraente è contemporaneo.


5. Colori di l'ombra d'ochju per l'ochji marroni:

Ancu s'è vo site shopping per i culori di l'ombra d'ochju chì facenu brillanu l'ochji blu è verdi o u megliu maquillaje per l'ochji marroni scuri, l'aghjustà i vostri culori à parechji culori d'occhi hè un modu efficace di fà. u vostru Cusmetichi / maquillajebrilla fora. L'ochji marroni, o marroni scuri o di culore di caffè, di solitu liberanu una rimarca, è purpuri stupenti, splendidi verdi è blu, è medaglie d'argentu sensuali li daranu vita. mai vistu prima.

6. L'ombra d'ochju viola deve esse purtata.

Un'altra opzione inesperu flexible hè l'ombra d'ochju viola. Qualunque sia u culore di a vostra pelle, ci era una ombra d'ochju viola per u vestitu, da melanzana scura à lavanda delicata à purpura forte. Cumincià cù culori matte in u hairline, è poi aghjunghje shimmer à a tapa. Pudete ancu aduprà una ombra più scura per enfatizà a superficia interna di l'ochju quandu avete aduprà un purpurinu purpurinu cum'è questi ".


7. Ombre d'ochju in u culore verde

L'ombra d'ochju verde hè dispunibule in una varietà di sfumature, da l'esmeralda scura à a salvia luminosa è tutti in trà. U culore chì aduprate hè soprattuttu determinatu da u vostru culore di l'ochji è da u stilu di Cosmetica / maquillaje chì vulete. ghjunghje. Trascinate nantu à a vostra palpebra per un effettu affumicatu, o applicà in polvere nantu à e vostre ciglia inferiori è superiori cù una spazzola fina di eyeliner per un aspettu sottile è suave. Per fà cresce l'oru è i culori più brillanti in i vostri ochji, aduprate un ombra d'ochju verde grassy o un tinte brillanti dilicatu si avete l'occhi d'oru o marroni mediu.


8. Ombre d'ochju in grisgiu

L'ombra d'ochju grisa hè cunsiderata attraente nantu à l'ochji marroni. Basta à sceglie un Grey fantasticu per furnisce un cuntrastu sorprendente se avete l'ochji marroni profondi. Qualchese altra bella tinta per aduprà cum'è ombra d'ochju hè oru scuru. Per una neutralità Smokey eye, i grisgi marroni più profondi sò un must-have. Aduprate cum'è illuminatore nantu à u latu internu di l'ochji o l'ossu di a sopracciglia, o sbavate in tuttu è mischjà cù mascara nera per un aspettu monocromaticu jocu è cuntempuraneu.



Chì tippu d'ombra d'ochju duvete portà sè avete l'ochji verdi?

Siccomu tutti l'ochji sò attrattivi, un paru di pupille di ghjuvellu hè certamente notevuli. Per identificà i più belli culori di l'ombra di l'ochji per l'ochji verdi, anderemu nantu à qualchi currispundenza di culore di bellezza.

· Rame è Bronzu

Certamente, di solitu pensemu à i culori di ramu cum'è i più attrattivi per l'occhi blu, ma parenu cusì bè quandu sò assuciati cù toni verdi. Una ombra d'oru d'oru, d'argentu o metallicu pò veramente esaltà u bronzu o l'oru specchi in i vostri ochji verdi. Burlesque aghjusta a prufundità à un aspettu stupente è scintillante creatu da Exposure, Fired On è Underwear.

· Carbone è argentu

Certi ochji verdi anu un tonu relativamente frescu per elli, cunfina cù u grisgiu-blu. I toni neri argentati-bianchi sò particularmente attrattivi per questi pupulari, soprattuttu tardi à a notte quandu a luce colpisce quelli culori metallici brillanti. Stili di l'ochji fantastichi sò generalmente trascurati in questi ghjorni, allora promuovemu una volta di più! Per aghjunghje luce è eleganza à questu aspettu di ogni ghjornu altrimenti chjaru, tamponate un pezzu di culore d'argentu brillanti in u muru internu di l'ochju. Dopu maquillaje volatilizing, spazzola d'argentu, grisgiu, o scintilla di mezzanotte sopra u coperchio mobile cù i vostri ditte.

· Prugne è Viola

Unu di i culori d'ombra più attrattivi per l'occhi d'avellana hè viola. Hè l'opposti in u spettru di culore, è face a tonalità pop più di quasi ogni altru. Aghju avutu assai di "Ùn aghju micca capitu chì i vostri ochji sò stati cusì verdi!" complimenti quandu aghju purtatu viola prima. Se u maquillaje viole vi face apprehensive, cuminciate cù un liner nìvuru o viole chì pudete currisponde à i vostri culori di fundazione preferiti.


Verdict finale :

I culori cumplementarii sò sfumaturi nantu à u spettru di culore chì sò opposti l'un à l'altru in u spettru di u culore è sò grandi per fà brillanu u vostru culore di l'ochji. Jewel-toned è viole, chì saria vicinu à blues nantu u culore, parenu incantevule nantu à l'occhi avellana è sò più pratichi cà i marroni blu brillanti è l'occhi marroni.


Banffee Makeup hè stata cuncentrata nantu à l'ombra per parechji anni, simu prufessiunali per pruduce diversi tipi di ombretti, più infurmazione nantu à u produttu, per piacè verificate. https://www.banffeemakeup.com/products-18148 


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat
Now

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
繁體中文
简体中文
русский
Português
한국어
日本語
italiano
français
Español
Deutsch
العربية
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu