Centru d'infurmazione
VR

Chì ghjè u Correttore di Correzione di Colore è cumu si aduprà?

Dicembre 19, 2022

Concealer hè una formula pigmentata chì travaglia per dissimulà è copre l'imperfezioni è i macchi nantu à a pelle. I concealer sò generalmente più grossi cà e formule di fundazione, chì significanu chì ponu esse un cambiante di ghjocu per ammuccià tuttu da i cerchi scuri à a decolorazione. Eccu i tipi famosi dicorrettori di correzione di culore:

Correttore liquidu

U correttore hè u tipu di liquidu hè u tipu più adattabile di correttore. Siccomu anu più acqua, dà a più idratazione. Concealer di stu tipu dà una cobertura media à cumpleta. Per applicà u correttore liquidu, aduprate una piccula quantità è pate nantu à i difetti. Dab gradualmente è integrate u liquidu in u restu di a faccia cù una spugna o un applicatore, poi mettite cù un pezzu trasparente. Per ottene un finitu maravigghiusu, ripetite sta prucedura per più copertura.

Correttore di matita

Pencil concealer hè un dirittu in u targeting è copre i difetti. Hè faciule d'applicà à a zona sottu à l'ochji per risolve è megliu i prublemi di a pelle. Per utilizà u correttore di u lapis, cuminciate cù l'ochju nantu à e palpebre, macchie, imperfezioni è spazii scuri sottu à l'ochji cù un correttore di lapis. Allora, strofinate e linee cù u to dettu per mischjà senza pruvà à caccià a cobertura.

Correttore di crema

U correttore di crema hà un cuntenutu di pigmentu superiore è dà assai copertura. Siccomu furnisce una cobertura media à cumpleta, questu correttore hè perfettu per dissimulà cicatrici, imperfezioni è altri difetti. Per utilizà un correttore di crema, cuminciate à girà u dito in a padedda per calà l'articulu, poi applicà cù una spazzola è utilizate a punta di i dita à i difetti. Quandu a vostra pelle riscalda l'olii naturali è a cera in u correttore di crema, diventanu incredibilmente efficace.

Correttore di correzione di culore

U correttore di correzione di u culore hè un famosu pruduttu cusmeticu chì pò esse usatu per maschera i prublemi nantu à a pelle. Hè solu esse appiicata à l'imperfezioni nantu à a faccia chì sò visibili. Per cumincià à utilizà un correttore di correzione di culore, sceglite u culore perfettu per copre i difetti. Patte u correttore di correzione di culore nantu à e macchie cù una piccula spazzola o cù e vostre mani. Allora, aduprate a fundazione per maschera u culore visibile di u correttore di culore.


U scopu di i correttori di correzione di culore

Avete mai applicatu u correttore solu per truvà chì solu ùn faci micca bè u truccu? Hè quì chì entranu i correttori di correzione di u culore. Queste piccule meraviglie sò pensate per indirizzà i prublemi specifichi di a pelle è aiutanu à neutralizà ogni decolorazione o imperfezioni. U scopu di un correttore di correzzione di culore hè di cuntrastà i toni indesiderati nantu à a vostra pelle, creendu una carnagione più uniforme è impeccabile. Funcionanu usendu culori opposti nantu à a rota di culore per annullà e prublemi specifichi. Hè cum'è a magia!

I concealer verdi sò perfetti per cumbatte i rossi causati da l'acne o rosacea. A tonalità verde contrasta i toni rossi, lascendu a vostra pelle calmu è equilibrata. Sì i cerchi scuri sottu à i vostri ochji sò a vostra nemesi, allora i concealer gialli sò quì per salvà u ghjornu! L'ombra gialla aiuta à rinfurzà quelli spazii sottu à l'ochji è pò ancu esse usatu per ammuccià ogni iperpigmentazione. Per quelli fastidiosi punti scuri o cicatrici, cercate un correttore di pesca o aranciu. Queste sfumature facenu meraviglie per disguising decoloration causata da danni di u sole o vechji imperfezioni. Se l'opacità o i sfumature gialli affliggono a vostra carnagione, i correttori viola / lavanda seranu a vostra nova arma secreta! Questa tonalità di tonalità fresca aiuta à rinfurzà a pelle gialla è vi dà un impulso radiante istantaneu. Avà chì sapete u scopu daretu à ogni sfumatura di correzione di u correttore di culore, hè ora di amparà à applicà in modu efficace per i risultati massimi. Continuate à leghje per i nostri cunsiglii nantu à e tecniche di applicazione chì vi farà cupartu perfettamente in pocu tempu!


Cumu aduprà Concealer?

Concealer hè super versatile è pò esse usatu in varii manere secondu l'aspettu chì vulete è u vostru tipu di pelle, preoccupazioni è strutture di a faccia. In generale, u correttore hè appiicatu sottu à l'ochji per disguising circles scuri, sopra l'imperfezioni cum'è a pigmentazione è i breakouts chì ponu ancu esse aduprati per definisce i pomi è sculpite u nasu in u prucessu di contouring. Hè veramente à voi à quale puntu in a vostra rutina applicà u vostru correttore, ma hè generalmente appiicatu dopu a fundazione, soprattuttu quandu applicà intornu à l'arena di l'ochji. Questu hè per prevene l'applicazione di u correttore di fundazione-smudging. Dittu chistu, sè vo avete un difettu stubborn, un sandwich di concealer pò aiutà à ammuccià.

Diversi culori di correttore è usi:

- VerdeConcealer per rosse / acne


Sè avete mai trattatu di rossu o acne, allora u correttore di correzione di u culore verde pò esse solu u vostru novu megliu amicu. Stu picculu pruduttu magicu face meraviglie in neutralizà è contru à quelli fastidiosi toni rossi nantu à a vostra pelle. A teoria di l'usu di u verde per cumbatte u rossu hè simplice: perchè u verde si trova oppostu à u rossu nantu à a rota di culore, aiuta à annullà qualsiasi tonalità rosata indesiderata. Appliendu una fina capa di correttore verde nantu à e zoni affettati da rossu o acne, pudete minimizzà in modu efficace l'aspettu è creà un complexion più uniforme.

Una cosa impurtante da nutà hè chì un pocu passa una longa strada quandu si tratta di utilizà un concealer verde. Cumincià cù una piccula quantità è mischjà in i zoni mirati cù delicatezza. Ùn vulete micca finisce cum'è l'Incredible Hulk! Sia chì avete trattatu cù rupture occasionali o rosacea, incorpore un correttore di culore verde in a vostra rutina di maquillaje pò fà a diferenza. Dì addiu à i rossi indesiderati è salutu à una tela impeccabile!


- GhjalluConcealer per i cerchi scuri/iperpigmentazione

Una di e preoccupazioni più cumuni quandu si tratta di a nostra complexion hè i cerchi scuri è l'iperpigmentazione. Queste pesky ombre sottu à l'ochji ponu fà ci pare stanchi, sordi, è più vechji di ciò chì simu veramente. Per furtuna, ci hè una sfumatura di correzione di u culore chì pò aiutà à cumbatte stu prublema - giallu!

I correttori di u culore giallu facenu meraviglie in neutralizà i toni bluish o viole spessu trovati sottu à l'ochji. Questa sfumatura funziona soprattuttu bè nantu à i toni di a pelle media à media. I pigmenti gialli contrastanu i sfumature fresche presenti in i cerchi scuri, illuminando l'area è creendu un incarnatu più equilibratu.

Quandu aduprate un concealer giallu per i cerchi scuri o l'iperpigmentazione, assicuratevi di sceglie una formula chì furnisce una cobertura sufficiente senza esse troppu pisanti. Accuminciate per applicà picculi punti di pruduttu direttamente nantu à a zona di l'ochji è mischjà delicatamente cù u to ring finto o una spugna di maquillaje.

Ricurdatevi di idratà sempre a vostra zona di l'ochji prima di applicà qualsiasi correttore per prevene a piega o a secchezza durante u ghjornu. Finite cù a vostra rutina di fundazione regulare per una pelle impeccabile. Allora s'è vo site stancu di vede cum'è ùn avete micca durmitu in ghjorni, pruvate i correttori di correzione di u culore giallu! Puderanu solu diventà u vostru novu megliu amicu quandu si tratta di scaccià quelli cerchi scuri ostinati è di ottene una carnagione uniforme.


- Peach/Orange Cuna volta per i punti scuri / cicatrici


Quandu si tratta di ammuccià spots scuri è cicatrici, u correttore di correzione di culore pesca / aranciu hè a vostra arma secreta. Questa sfumatura face meraviglie per neutralizà ogni decolorazione o iperpigmentazione di a vostra pelle.

I punti scuri ponu esse causati da acne, danni da u sole, o cambiamenti hormonali. Spessu lascianu un ricordu persistente di a so prisenza ancu dopu avè guaritu. Ma ùn teme micca ! I sfumature di pesche / aranciu in questu correttore contru à i sfumaturi blu è viola chì custituiscenu sti marchi stubborn.

Per ottene una cobertura impeccabile, principià per applicà una piccula quantità di u pruduttu direttamente nantu à a zona affettata cù una spazzola o i vostri ditte. Imbulighjate delicatamente versu l'esterno finu à chì si mischia perfettamente in u vostru tonu naturali di a pelle. Ricurdatevi di custruisce a cobertura gradualmente se ne necessariu, postu chì menu hè spessu più quandu si tratta di correzioni di correzione di culore.

Cù a so capacità di annullà a bughjura indesiderata, u correttore di pesche / aranciu furnisce una tela liscia per l'applicazione di fundazione. Basta mette u vostru correttore regulare o fundazione sopra per un finitu uniforme chì vi lasciarà cunfidenza è pronta per piglià u ghjornu! Allora dite addiu à quelli fastidiosi punti scuri è cicatrici cù l'aiutu di u correttore di correzione di u culore pesca / aranciu - u vostru alleatu chjave per ottene una pelle impeccabile!


-Viola/Lavanda Cuna volta per l'opacità/i sfumature gialli

U correttore di correzione di culore viola o lavanda ùn pò micca esse cumunemente utilizatu cum'è i sfumaturi verdi o gialli, ma pò fà meraviglie per certi prublemi di a pelle. Questa tonalità di tonalità fresca hè perfetta per neutralizà l'opacità è contru à qualsiasi sfumatura gialla in a vostra carnagione.

Se truvate chì a vostra pelle ùn manca di luminosità o appare gialla, un toccu di correttore viola pò aiutà à rinfurzà a vostra faccia. Funziona soprattuttu bè nantu à i toni di a pelle da media à media. Appliendu sta ombra strategicamente à e zone cum'è e guance, a fronte è u mento, pudete ottene un aspettu più vibrante è svegliu.

A chjave hè d'utilizà una manu ligera quandu applicà u correttore viola per chì ùn pare micca troppu evidenti nantu à a pelle. Accuminciate cù picculi quantità di pruduttu nantu à e zone desiderate cù i vostri ditte o un pennello di maquillaje. Allora mischjà delicatamente finu à chì si fonde perfettamente cù u to tonu naturali di a pelle.

Ricurdativi chì i correttori di correzione di culore sò destinati à esse aduprati sottu un fundamentu o un correttore regulare, cusì assicuratevi di seguità cù a vostra rutina di maquillaje di basa abituale dopu l'applicazione di u correttore viola.

Incorporate a correzione di u culore viole in a vostra rutina di maquillaje pò aiutà à rinvià a vita in carnagione sbiadita è à equilibrà i toni gialli indesiderati. Ùn àbbia paura di sperimentà diverse sfumature è tecniche finu à truvà ciò chì funziona megliu per voi!

Quale formula duverebbe aduprà?

U tipu di formula di concealer chì aduprate hè cumplettamente à a preferenza persunale basatu nantu à e vostre preoccupazioni, bisogni, è ciò chì di solitu favurite l'usu. Ma dinò, truvà a megliu formula di correttore per a vostra pelle hè tutta di pruvà è pruvà finu à truvà quellu. Hè ancu super vitale per cunsiderà u tonu di a pelle quandu sceglite u vostru correttore. U tonu di a vostra pelle hè cumplettamente neutru, frescu è caldu. Basatu nantu à a teoria di a rota di i culori, i dissimulanti di currezzione di u culore si basanu nantu à l'idea chì certi culori contru à altri culori.  Per esempiu, pudete chjappà un verdu contru u rossu o un giallu per compensà a decolorazione viola.

Pudete ancu piace:

Correttore di alta qualità

Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat
Now

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
繁體中文
简体中文
русский
Português
한국어
日本語
italiano
français
Español
Deutsch
العربية
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu