Centru d'infurmazione
VR

Lipstick vs Lip Gloss: Quale hè megliu?

Dicembre 06, 2022

Cosa hè u rossetto?

Lipstick hè un classicu. Avete sicuramente ricordi di fighjulà un amicu o un parente anzianu l'applicà quandu era assai ghjovanu. Lipstick dà culore à i vostri labbre è pò furnisce trattamenti chì benefiziu di e labbra cum'è una vestibilità è idratazione di longa durata.

Cos'è lip gloss?

Un set di Lipgloss hè statu creatu per mantene e labbra più rilassate è più idratate. U prublema cù e prime versioni di lipstick hè chì eranu cusì pigmentati chì ùn mancavanu abbastanza oliu per mantene e labbra da asciucà. Un set di lip gloss furnisce un pigmentu più ligeru chì u lipstick, ma una grande quantità di brillanza.

Lipstick vs Lipgloss

Per capisce lipstick vs lip gloss, avete bisognu di sapè nantu à i dettagli di i 2 prudutti di labbra, chì sò i seguenti:

Finisci

Cumu un articulu di labbra rifletterà a luce è u sensu nantu à i vostri labbre, tuttu dipende di u so finitu. Una di e differenze trà i set di lipstick è lip gloss hè chì tutti i lip gloss anu un brillanu nantu à e vostre labbre è riflettenu assai luce, mentri solu certi tipi di lipsticks vi daranu quellu finitu. L'altri, principarmenti i rossetti matte, creanu un effettu assolutamente brillanti è ùn specchianu micca a luce.

U sguardu

Un'altra diffarenza trà i set di lip gloss è lipstick si trova in l'aspettu chì i 2 prudutti di labbra lascianu nantu à e vostre labbra è voi. Lipsticks sò capaci di creà per voi quasi ogni aspettu chì vulete. Per d 'altra banda, un set di lip gloss hè tuttu nantu à u so brillo è pò solu aghjunghje una texture più grossa è scintillanti à i vostri labbre.

Pigmentazione

A pigmentazione ùn hè nunda, ma u culore intensu di i prudutti di labbra. Capisce stu dettagliu ùn hè micca solu essenziale per capisce megliu lipstick vs lip gloss, ma ancu capaci di truvà a megliu ombra per sè stessu. Cum'è cù i lipsticks, a maiò parte di i lip glosses anu menu pigmentazione. Sò puri o solu includenu una tinta di culore à i vostri labbre.

Applicazione

U metudu di appiecazione hè ancu un ditagliu vitale chì avete bisognu di sapè per capisce u set di lip gloss Vs lipstick. Certi prudutti di labbra, cum'è lipsticks bassu pigmentati è lip glosses, ponu esse appiicati ancu senza specchiu. Mentre chì, per altri, un specchiu è mani fermi sò essenziali, cum'è u rossetto chì hà a pigmentazione superiore.

U putere di stà

U putere di l'articuli di labbra per stà sopra hè menu di l'altri articuli cosmetichi. Iddi tendenu à divintà fait pianu pianu è poi spariscia, soprattuttu quandu vi manghjà è beie. Ma a diffarenza trà lip gloss è lipstick hè chì l'ultimi tendenu à sguassate più rapidamente cà i lipsticks. Certi lipsticks sò ancu pensati per stà più longu.

Applicazione simplice

Sia u set di lip gloss è lipstick sò assai più faciuli cù l'usu di un matita di labbra per definisce e vostre labbra è guidà u vostru metudu. Lip liner furnisce ancu un fallimentu per aiutà à mantene u vostru culore in u locu è piantà l'emorragia o a piuma. Ancu se u seguimentu di i vostri labbre è cumprendi un gloss chjaru hè una tendenza assai di l'anni 2000, pudete definitivamente usà un lip liner è un gloss di culore coordinatu per ottene un aspettu naturali.

prezzu

Mentre chì ci sò qualchi lipsticks super assequible quì, u megliu hè spessu un pocu più caru. In ogni casu, i balsami di labbra sò generalmente affordabbli è ponu esse acquistati in a farmacia per uni pochi di soldi, senza compromette u standard.

Prendi Lippy!

Lip glosses è lipstick sò tramindui strumenti chì vulete avè in a vostra borsa di bellezza. Lip gloss hè u megliu strumentu per l'aspettu naturali è si applica facilmente è rapidamente. Lipstick pò fà un aspettu glamorous è rimpiazzà cumplettamente u culore di i vostri labbre per furnisce un stile è pigmentazione superiore.


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat
Now

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
繁體中文
简体中文
русский
Português
한국어
日本語
italiano
français
Español
Deutsch
العربية
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu